Qui som

Som el que fem...  

QUÈ SÓN ELS DIMECRES CULTURALS???

Els Dimecres Culturals és un projecte que neix amb la idea d’acostar la ciutat als veïns i veïnes del barri.

Des del 2007, l’últim dimecres de mes es fa una sortida per conèixer o redescobrir algun lloc de la ciutat de Barcelona (i rodalies). Les sortides es preparen fent unes trobades a principi i a mitjans de curs, on a part de fer el pica-pica, el cafetonet o un suc de fruites, cadascuna diu el lloc on li agradaria anar i entre totes escollim les sortides a fer durant aquell trimestre. Les sortides són obertes a tothom qui vulgui venir.

Des de 2009, també fem els Dimecres Culturals al Punt Òmnia de Verdum. Amb els ordinadors fem vàries activitats, primer busquem informació del lloc escollit per a la sortida del mes, horaris, mitjans de transport per arribar, preus i fotografies. També fem les fitxes i cartells de cada sortida.

També hem iniciat un blog a internet (dimecresculturals.blogspot.com), per penjar les fotos i escriure què ens ha agradat de les sortides.

L’any 2015 vam superar les 65 sortides. Unes han estat més interessants que altres, però de totes elles ens queda un molt bon record!

Grup Dimecres Culturals
_________________________

Introducción de las salidas culturales

Somos un grupo de señoras, y algún señor, jubilados con muchas ganas de aprender de todo tipo y hemos empezado asistiendo a clases de informática y una vez hechos nuestro primeros pinitos empezamos a programar salidas culturales de las cuales de cada una de estas salidas tenemos que buscar el lugar que hemos elegido, que cosas interesantes puede tener, como llegar, si la visita es guiada, el precio, en que transporte se puede ir y si es público. Todo esto lo llevamos haciendo desde el año 2007. En todos estos años hemos superado la 65 salidas. Unas más interesantes que otras pero de todas ellas nos queda un buen recuerdo. Aparte entre las compañeras tenemos unas buenas reporteras que nos deleitan con fotos que nos pasan a nuestras carpetas para poder verlas cuando queramos. De todas estas fotos hacemos grupos que trabajan y buscan las fotos que creen más interesantes para compartirlas con todas aquellas personas que quieran entrar en nuestro BLOG. Animamos a todas aquellas personas que no salen de casa porque no han encontrado su momento, o lugares que les atraigan, a que visiten el Blog y verán lo interesante que es. Nuestro grupo continúa haciendo las salidas y reuniones durante el curso para elegir entre todas las futuras salidas que haremos. Espero que os animéis a visitar y hacer comentarios en el BLOG.
Mari

Comentaris